FAQ
Vind antwoorden op veelgestelde vragen over onze Premium-producten en meer, zodat u weloverwogen aankoopbeslissingen kunt nemen.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Wij verzenden uw order, indien voor 15.00 besteld vandaag (op werkdagen)*
* Bij grote drukte kan de levertijd langer zijn. Wij maken hier melding van op de 'Homepage'.
Wat betaal ik voor de verzending van mijn bestelling?
Gratis verzending: Nederland en België
Welke betaalmethode kan ik gebruiken?
Je kunt betalen met Ideal, Creditcards/debetkaarten, PayPal en Klarna (achteraf betalen).
Kan ik mijn order ruilen of retourneren?
Ja, je mag je bestelling ruilen of retourneren als je niet tevreden bent of je je order wilt ruilen. Je hebt tot 14 dagen na levering de tijd om via je account een retour of ruiling aan te melden.
Het product wat ik zoek is niet meer op voorraad, komt deze nog terug?
Veel van onze items zijn 'never out of stock', bij geen voorraad dus tijdelijk uitverkocht, en komen dus gewoon weer op voorraad. Je kunt bij het product je email adres achterlaten en je ontvangt dan van ons een email zodra het product weer op voorraad is.
Hoe werkt retourneren of ruilen?
Vul het retourformulier in. Vul uw bestelnummer in; (voorbeeld) ORD1234-1234 en andere details. Je ziet direct je bestelling en kunt hier je ruilen of retourneren afhandelen. Zodra uw aanvraag is verwerkt, ontvangt u van ons een e-mail met retourinstructies. Voeg het retourformulier toe en stuur uw bestelling naar ons toe.
Moet ik betalen voor het retour zenden of ruilen van mijn items?
Nee, het retour zenden is kosteloos. Bij een ruiling ontvangt u het nieuwe product op onze kosten terug.
Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling nog wijzigen?
Het is helaas niet mogelijk om items in je bestelling te wijzigen of toe te voegen aan je bestelling. Retourneren of ruilen is uiteraard mogelijk, en je kan natuurlijk altijd een extra bestelling plaatsen van het gewenste artikel.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn order wel doorgekomen?
Bedankt voor je bestelling! Het is mogelijk dat je de bevestigingsmail wat later ontvangt dan dat je misschien gewend bent. Wij raden je aan om zowel je spam als je normale inbox goed in de gaten te houden. Als je met een account hebt besteld kan je de status van je bestelling hierin bekijken.
Mijn bestelling is beschadigd of incompleet geleverd, wat moet ik doen?
Wat vervelend dat er iets mis is met je bestelling! Wil je ons eerst een mail sturen naar info@nezrsafety.nl met een foto van de klacht en je ordernummer? Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Kan ik meerdere cadeaubonnen tegelijk gebruiken?
Wat leuk dat je cadeaubonnen hebt gekregen! In onze webshop kan je één code per bestelling invoeren. Heb je meer cadeaubonnen, mail dan met onze klantenservice zodat deze bonnen samengevoegd kunnen worden tot 1 code.
Ik heb een klacht over een bestelling?
Wat vervelend om te horen. Stuur ons een mailtje op info@nezrsafety.nl met een duidelijke omschrijving van de klacht, dan helpen we je graag verder!